پرك فلفل تركي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع پرك فلفل تركي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پرك فلفل تركي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



پرك فلفل تركي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع پول بيبر-خريد پول بيبر اصل-قيمت پول بيبر -بذر فلفل پول بيبر-فلفل چيلي -پول بيبر -عكس فلفل پول بيبر خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع پرك فلفل تركي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

پرك فلفل تركي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع پرك فلفل تركي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد پول بيبر-خريد پول بيبر اصل-قيمت پول بيبر -بذر فلفل پول بيبر-فلفل چيلي -پول بيبر -عكس فلفل پول بيبر با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پرك فلفل تركي  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

پرك فلفل تركي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و پرك فلفل تركي و پول بيبر-خريد پول بيبر اصل-قيمت پول بيبر -بذر فلفل پول بيبر-فلفل چيلي -پول بيبر -عكس فلفل پول بيبر كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

پرك فلفل تركي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فلفل تركي يا پول بيبر از نوعي گياه فلفل گوشتي نسبتاً شيرين (شبيه فلفل چارلستون) به دست مي آيد.فلفل تركيه اي يا Pul Biber به انگليسي Aleppo Pepper، و به عربي فلفل حلبي (حلب) به عنوان ادويه در طباخي برخي كشورهاي خاورميانه و كشورهاي سواحل درياي مديترانه مورد استفاده قرار مي گيرد. توجه كنيد كه اين نوع فلفل، پودري و خشك نيست به عبارتي نوعي نيمه خشك چرب و ساتوري شده است. فلفل پول بيبر چاشني طعم دهنده و عطر دهنده و رنگ دهنده مي باشد كه در اكثر غذاها مي توان از آن استفاده كرد، در ضمن جايگزين مناسبي به جاي فلفل قرمز پودري مي باشد.

موارد استفاده پرك فلفل تركي:

۱. پرك فلفل تركي را مي توانيد با روغن زيتون تركيب كرده، به مدت زمان خيلي كم و با حرارت متوسط حرارت داده و نگه داري كنيد تا درمواقع لازم بعنوان بهترين طعم دهنده و رنگ دهنده براي سالاد استفاده كنيد.

2. پرك فلفل تركي را مي توانيد براي طعم دهنده و رنگ دهنده براي انواع كباب ها استفاده كنيد بعنوان مثال براي كباب ۵ عدد سينه مرغ مي توانيد۲۰ گرم , دوعدد پياز ،۵ قاشق غذاخوري آبليمو، يك دوم ليوان روغن مايع را با جوجه ها مخلوط كرده و بعد از ۴ ساعت كباب كنيد تا طعم و مزه و رنگ متفاوت را بچشيد.

۳. پرك فلفل تركي را مي توانيد براي انواغ غذاهاي آبكي و سوپ ها بعنوان طعم دهنده و رنگ دهنده استفاده كنيد.

۴. پرك فلفل تركي را مي توانيد بعنوان چاشني به انواع املت ها و نيمرو ها و آبگوشت و عدسي و خوراك لوبيا استفاده كنيد.

۵. پرك فلفل تركي را ميتوانيد با انواع سس ها مخلوط كرده و بعنوان چاشني روي انواع كباب بريزيد.

مضرات پرك فلفل تركي چيست؟

تاكنون هيچ عارضه اي براي اين فلفل ذكر نشده است. با اين حال اگر شما دچار انواع حساسيت هاي غذاهايي هستيد توصيه مي شود مقدار كمي از اين فلفل را در غذاهايتان استفاده نماييد و در صورت عدم حساسيت، ميتوانيد اين فلفل را در برنامه هاي غذايي خود داشته باشيد.

خواص پرك فلفل تركي:

پرك فلفل تركي، يك نوع ادويه‌جات محبوب و پركاربرد در آشپزي است كه از فلفل قرمز يا سبز خشك شده تهيه مي‌شود. اين ادويه داراي طعم تند و مزهٔ متمايزي است و در غذاها مي‌تواند طعم و افزونهٔ تازگي و تندي ايجاد كند.

در زير، به برخي از خواص و كاربردهاي پرك فلفل تركي مي‌پردازم:

  • تندي و طعم متمايز

  • افزونه در طعام‌پزي

  • افزايش اشتها

  • بهبود هضم

  • كاربردهاي زياد در آشپزي

  • بهبود ويتامين C

  • محاربه التهاب

  • انرژي زا

لازم به ذكر است كه مصرف پرك فلفل تركي بايد به مقدار معقول و متناسب با ترجيحات شخصي و تحمل بدن انجام شود. همچنين، افرادي كه به تندي حساسيت دارند، بايد در مصرف آن محدت كنند.

 

پرك فلفل تركي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پرك فلفل تركي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات پول بيبر-خريد پول بيبر اصل-قيمت پول بيبر -بذر فلفل پول بيبر-فلفل چيلي -پول بيبر -عكس فلفل پول بيبر مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 184 بازدید دیروز 462 بازدید کل 585580

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .